Friday, November 12, 2010

last paper+drama coffee prince :)

tahniah.gembira.lega.teruja.excited.
semuanya menggambarkan perasaan aku ktika ini.
alhamdullilah, hbis jga exam tuk sem nie.mnjadi org trakhir hbis exam ni mmg perit.
org lain dh bleh duk senang lenang, bergembira n blik.n aku kna mngadap buku tuk last sbjek..
serius byak dugaan n memeritkan.tp smuanya berjaya diatasi..
yeah!!!!!!!!!!!!!!


teruja juga nk msuk sem 6 coz ia akan jd sem terakhir pembelajaran ijazah d sni.
teruja nk buat LI n teruja nk CONVO!!!!siapa sangka cpat btul mse berlalu..
be4 paper terakhir hari ni, smalam smpat gak hbiskan crita coffe prince..
even cter bkan cter baru, tp sblum ni mmg xda kesempatan nk tgok cter tu..


teruja.teruja n happy!!!!!cte yg cool n i really like it..
hahahhaaa...suka sgat character hero dlam cter tu..
kalolah bisa aku dpatkan lelaki yg mcm tu...uih, perasan tol!!!
tp hero tu mmg ada ciri2 laki idaman aku plus dia pnya figure pon not so bad..(gila gatal!!)
cte tu mmbuatkan aku realize yg appearance bkanlah tiket tuk suka seseorag..
yg penting attitude n character kita..cara pembawakan diri yg berjaya..n disenangi..
oh, i really luv it..cool n sempoi..
honestly, mmg tgah teruja ngan cte nie..dh repeat faverat scene byak kali dh...
seriously, im fall in love wif the hero...hahahhaaa..
crazinesss!!!!!!!!!!!!!!!!:)


  
inilah hero coffee prince...suka character yg dia bawa dlam drama tu...

  

yang nie pon hensem n character dia pon best jgak...LIKE IT :)
overall, drama coffee prince ni sgat best..BEST n best!!!!!

  




p/s: bg yg blum tgok drama ni, silalah tgok..sure best n layan :)

No comments:

Post a Comment