Tuesday, October 25, 2011

Dare.to.dream.

Goodbye Monday, hallo Tuesday. Hye peeps!! 
Saya amat merindui bumi Aussie. Apabila saya melihat gambar2 mereka, saya teringat kembali segala kenangan yang saya miliki di bumi kanggaru itu. Saya pernah berjanji dengan diri sendiri yang saya akan kembali ke situ. Saya mempunyai impian dan cita-cita untuk melanjutkan master di sana. Pengalaman bersama pelajar2, pensyarah dan masyarakat di sana membuatkan saya bertekad dan berharap untuk kembali ke sana semula. Saya tidak pasti bila, namun saya sentiasa berdoa agar Tuhan memakbulkan doa saya. Saya berusaha kuat untuk memastikan segala impian saya ke sana suatu hari nanti akan berjaya. No pain no gain right? I really hope that I'll make it.




p.s: dare to dream and never give up! make your dreams come true..

No comments:

Post a Comment