Friday, December 10, 2010

Lewat Semesta

tepat 12 a.m. 10.12.2010..result final exam keluar.
bagi yang check guna sms dah tahu keputusan lebih awal.
perasaan yang berada dlam hati ini sangat berkecamuk.
takut.risau.gementar.sedih dan macam2 lagi.
bila buka fb pula, penuh wall dengan post2 tentang result.
ada yang gembira sampai nak melompat tinggi.
ada yang sedikit kecewa coz result jatuh.
ada yang redha dengan apa yang diperolehi.
n ada juga yang still xdapat tengok result coz ada hutang tertunggak.
macam2 luahan perasaan dapat dilihat.
namun AKU bagaimanakah???apakah perasaan yang dialami ketika ini.
AKU MASIH XCHECK lagi.
kerana membaca post coursemate2 aku ada yang naik n turun, buatkan aku menjadi bertambah gerun.
seriously, im so scared!!!!!

namun dalam gementar2 ni, sempat juga aku browse lagu kat youtube.
then, aku ternampak nama randy pangalila, hero crita CINTA KIRANA.
ramai sangat duk tergila gilakan randy ni coz muka dia yang sangat baby face n sweet.(termsuk aku skali..hahaha)
xsangka randy ni boleh menyanyi.kiranya randy ni ada complete package.
ada muka sweet, suara sedap n pandai berlakon..memang completelah tuk jadi artis.
bila dengar lagu ni tuk kali yang pertama je aku dah terus suka.
suka dengan lirik n melodi lagu ni even tajuknya macam pelik sedikit but lagu ni sangat best =)




selamat mendengar n ENJOY!!!! =)


*masih mengumpul kekuatan untuk melihat result =(

No comments:

Post a Comment