Saturday, December 11, 2010

smile.smile.smile

alhamdullilah, smalam aku berjaya mengumpul kekuatan untuk melihat result exam.
sungguh xdijangka n aku amat bersyukur dengan apa yang aku perolehi.
aku mengharapkan aku dapat mengekalkan n tingkatkan lagi pointer 4 next sem.
coz it wanna be my last sem.here.in UKM.


namun, dikala senyuman terukir pasti akan datang juga sedikit dugaan untuk menguji.
xkan indah hidup tanpa dugaan.tanpa sedih n air mata andai selalu disinari gelak tawa.
walau sedikit kecewa, alhamdullilah semua dapat diatasi dengan baik.
thanx yang amat sangat to my observer coz sangat memahami.
selepas ini, aku akan lebih berhati hati n buat dengan lebih baik lagi.
risau tesis kalau xsiap coz xboleh nak convo!!!
seriously, i'm bit jealous with ppl yang dah nak hampir siap.
but, itu semua membuatkan aku lebih bersemangat n bermotivasi.
walau tetap wujud sedikit kesedihan dalam hati ini.


beberapa bulan ini aku hanya menghabiskan masa untuk buat culture n competent cell.
progression yang sangat2 slow coz orang lain dah nak buat analysis dah.
risau sangat kalau xdapat nak siapkan pada waktu yang ditetapkan.

hopefully, semuanya akan berjalan dengan lancar.
YA ALLAH , kau permudahkanlah urusan hambamu ini.
Amin.


p.s.:always smile =)






No comments:

Post a Comment