Wednesday, April 27, 2011

syahdu.pagi.ini.

syahdu pagi ini bersama limpahan hujan yg mengiringi perpisahan..
kali ini perpisahan bersama dani, stella n ain selepas dayah..
perpisahan yang penuh dengan tangisan duka
tangisan yang mengalir mengharapkan perpisahan ini xmungkin terjadi
aku??masih tabah menahan kesedihan di dalam hati
perit!sangat perit kerana menangis di dalam hati amat menyakitkan
namun, itu ikrar aku
di mana tidak mahu perpisahan ini berakhir dengan air mata
biarlah aku berdiri tegar dan keras seolah tidak punya perasaan
kerna kekuatan ini aku perlu pegang untuk menerima hakikat perpisahan ini
seperti telah aku katakan, aku percaya akan janjiNYA..
aku tidak mampu menzahirkan apa yang aku rasai saat ini
kerna hati ini terlalu sedih..

p.s:teman yang terlalu aku sayangi.aku sentiasa mendoakan kalian..=)

No comments:

Post a Comment