Monday, April 11, 2011

Terlalu.Istimewa.


Dia
insan yang aku hanya kenali sebagai Ketua Fasi..
Dia
yang aku semakin kenali semasa berprogram..
Dia,
yang mengetahui aku bersama mereka bertiga yang lain..
Dia,
pengkritik dan penasihat dalam berprogram
Dia
yang mengajar aku mahir dalam berprogram..
Dia,
yang memberi segala tunjuk ajar..
sehingga akhirnya aku menjadi seorang MEP..
Dia
yang aku anggap sebagai seorang senior
Dia,
yang aku anggap sebagai abang
Dia
yang aku anggap sebagai Felo
itulah Dia

Tiada kata yang dapat meluahkan betapa aku gembira bertemu dengannya..
terlalu banyak yang ingin aku ucapkan..
terutamanya kata TERIMA KASIH...
TERIMA KASIH..
di atas segala nasihat, tunjuk ajar,dorongan, kritikan dan pertolongan..
bermula dari sesi MMP, sebagai seorang MEP dan kini..
terlalu banyak jasa dan sumbangannya dalam membantuku menjadi insan yang lebih baik..

terlalu banyak memori yang tercipta sepanjang hampir 3 tahun aku di sini..
terlalu banyak kenangan bersamanya..
 bermula dari awal sesi hingga kini...
tidak akan aku lupa segalanya..
kerna DIA, terlalu istimewa..

quote for u:

p.s: hopefully u like it.balasan dr blog a.ijan...gonna miss u =)

No comments:

Post a Comment